Nuffnang Ads

Kuasa Doa

Kuasa Doa

Wednesday, January 1, 2014

Sorry... Thank you... Selamat Tahun Baru 2013



Jika 2013 banyak silap & salah aku...

Ampun & maafkanlah daku.. hukhukk
Aku cuma insan biasa yang punyai kelemahan seperti insan lain...
Tak berdaya nak angkat jari kelingking ni jika tidak dgn izin & kuasaNYA...

TQ gak kpd smua org di sekeliling yg membuatkn aku tersenyum...
My lovely hubby, family aku, family mertua serta kawan2 yg jauh mahupun dkat...
Sentiasa bg aku semangat & dorongan utk trus ke hadapan...

Thank you Allah dengan limpahan rezeki yg diberikan...
Kesihatan, Kasih Sayang, Kesabaran, Keredhaan, Kekuatan Mental & Semangat..
Ya Allah sesungguhnya
Aku lemah tanpa petunjukMu
Aku buta tanpa bimbinganMu
Aku cacat tanpa hidayahMu
Aku hina tanpa rahmatMu
Berilah aku petunjuk ke arah rahmatMu
Amin Ya Rabbi Allamin...

Semoga 2014, membawa pembaharuan, rezeki,
barokah, kesenangan, kebahagian, keimanan pada kami sekeluarga...

Kita buang pujian yg dlemparkan pd kta..
Sbb ia kurang bmakna...

Sebaliknya kta simpan teguran, utk penambahbaikan tahun ini..

Selamat Tahun Baru 2014...

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

Customer Status:
Full Name:
I/C Number:
Email Address:
H/P Number:
Shipping Address:
Product Code/ Name:
Quantity:
Payment Method: Maybank to Maybank
Maybank to CIMB
CIMB to CIMB
CIMB to Maybank
Total Payment (RM):
Important Message:

Create a web form here