Nuffnang Ads

Kuasa Doa

Kuasa Doa

Sunday, January 26, 2014

Rumahku Syurgaku...

Ceta dh basi tahun lpas tp aku peduli ape kn... nk gak share kt sni.. hihi... Syukur Alhamdulillah rasa happy sgt sbb kami dh dpt kunci umah DSQ (Desa Seri Qaseh)... aku panggil DSQ jer senang... RUMAHKU SYURGAKU... lma gak la kami tgu nk dpt kunci... at last after election 2013 baru setel...
 
Ari2 lalu mampu pandang jer... kunci x dpt lg time tu... rumah yg kami beli ni tepi main road.. jln nak msuk DSQ ni naik bukit skit... sapa2 yg tgal area Sepang may b tau kot... DSQ ni opposite dgn IKTBN, Sepang (Institut Kemahiran Tinggi Belia Negara)...
 
Perasaan aku ni lain skit bla dh ada umah sdiri.. aku rsa korang pun akan rsa bnda yg sma aku rasa... maklum la slama ni duk mnyewa jer... spa x suka kn da umh sdiri... huhuhu... happy & x sbar nk duk umah baru.. tp relaxxx2 kami suami isteri da plan something b4 pindah... better setelkn pe yg patut dlu... #jgnnakgelojohsgtnohh
 
So utk entry ni, aku nk share dlu bentuk umah asal kami... Tadaaaaaaaaaaa
 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 
- bahagian depan umah-
 
 
-pandangan sisi umah-
 
 
- bahagian tepi umah-
 
 
- taman permainan depan umah-
 
 
- pencawang TNB sebelah umah-
 
 
 
Tu dia umah asal aku sebelum kerja2 renovation bermula... kalu rajin next entry aku update progress renovation....




PENGUMUMAN

Berminat utk mendapatkan produk SHAKLEE dgn harga jauh lebih murah!

boleh email di
niniey1shop@gmail.com

atau

whatsapps
012-5699606


-utk 20 orang pertama akan dapat harga PROMO-
-serta guide dan ajar cara2 makan yang betul-
 
 

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

Customer Status:
Full Name:
I/C Number:
Email Address:
H/P Number:
Shipping Address:
Product Code/ Name:
Quantity:
Payment Method: Maybank to Maybank
Maybank to CIMB
CIMB to CIMB
CIMB to Maybank
Total Payment (RM):
Important Message:

Create a web form here