Nuffnang Ads

Kuasa Doa

Kuasa Doa

Tuesday, January 7, 2014

EnTry MaKan2

Hari sabtu @ ahad slalunya keja aku mngemas umah, basuh baju, msak n bla blaa blaaaa.....
alaaa cm korg x biasa kn... dh tu pn tanggungjwab ko.... hahahaaa

Nk2 plak skrg musim ujan... bsuh baju pn lambt kering... kdg tu tpaksa aku keringkn kt kedai guna dryer... bukan pe aku kn duk umah flat... ko paham2 sdiri la tmpat nk jmur kain tu.... sgt la terhad... hahaha sejak2 dh pndai guna dryer ni... asyik la ke kedai... RM 4 jew kot... tgu lbih kurang 24mins dh siap... next time aku share entry psal dryer ni...

ari ni aku mlas nk ceta2.. so korg layan jer gmbo2 ni...

 
-taugeh masak lemak-
 
 
-telor dadar, ikan goreng, tomato (aku uat ulam) & sambal belacan-
 
 
-tomyam-
 
 
-pecal-
 
 
-chicken wings-
 
 
-fritters pisang-
yg ni hubby aku uat utk minum ptg
 
 
ni smua menu time weekend... aku msak simple2 jeww... stakat isi pewot kami bdua... janji laki aku ckp sdap... hahaha

No comments:

Post a Comment

ORDER FORM

Customer Status:
Full Name:
I/C Number:
Email Address:
H/P Number:
Shipping Address:
Product Code/ Name:
Quantity:
Payment Method: Maybank to Maybank
Maybank to CIMB
CIMB to CIMB
CIMB to Maybank
Total Payment (RM):
Important Message:

Create a web form here